Hööks-shopping igår

Åkte med en kompis och shoppade lite "nödvändiga" saker på Hööks igår kväll :) Bland annat en tränsväska som jag slänger upp bild på senare! Klart det nya kandaret ska få bo fint...
 
Hästarna ska ridas båda två idag! Måste passa på att trimma lite med Danny för på måndag säger jag hejdå till min älskade childeric... Den ska då åka till Ellen och sedan vidare till Frankrike för att justeras. Blir förmodligen borta i cirka tre veckor och då är jag alltså sadellös. Dock är tanken att Danny ska passa på att vila i drygt en vecka då han har gått såpass hårt i sommar att det är dags för en paus. Man får inte glömma att det är en ung häst! Kroppen behöver vila och återhämtning ibland - och varför inte passa på när jag ändå inte har någon sadel.

Haha, du och dina vänner verkar ju shoppa precis heeeela tiden!!!' hahah, till skillnad från mig som får hålla i pengarna och endast unna mig något nytt någon gång ibland! Hehe.... Och då tänker jag: HUR I HELA VÄRLDEN HAR NI RÅD??? Hahah! Det är kul att läsa om all shopping iallafall och du verkar ha väldigt fina och bra vänner som du har kul med :)

Svar: Det undrar jag också ibland haha...Jobbar mycket, spenderar inte pengar på något annat än hästarna och så vidare...
Frida Hallgren

Vad ska du gör med Danny under dom andra veckorna sadeln är i Frankrike? Rida barbacka :P eller blir det tömkörning mm?

Svar: Jag kommer att låna andra sadlar :)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?