I brevlådan

Fick jag i morse en liten lapp! Där stod det att från och med nummer 18 (utgivning 6 september) så kommer Tidningen Ridsport att komma med morgontidningen på morgonen istället för på eftermiddagen. Det är ju suveränt! Då hinner jag ta med den till jobbet om jag ska jobba och kanske läsa den till frukost en skön sovmorgon. Ett jättebra beslut av Tidningen Ridsport och jag ser inga nackdelar, gör ni?
 

Tycker också att det är jättebra, det är ju på morgonen man ofta vill läsa! :)

Tycker det är super bra! Är typ på morgonen jag hinner läsa! Nu när dom kommer senare på dagen får jag vänta med att läsa tills fredag morgon! Och finns det något mysigare än att gå upp extra tidigt på morgonen, göra iordning en god frukost och läsa ridsport i lugn och ro innan man beger sig ut till hästarna?:)

JO! Nackdelen är ju att man kan bli fast i den på morgonen och komma försent till jobbet! Hehe! Självdisciplin...




Kom ihåg mig?