Lacka nosgrimma

Jag har hört någon gång att det är möjligt att lacka en nosgrimma i efterhand? Vet inte om det stämmer men jag har blivit rejält sugen på att i så fall lämna in min nosgrimma på kandaret för lackning..
 
Är det någon som vet hur det går till? 
 
 
 

Fin blogg! :D

Måste säga att du är en sjukt stor inspirationskälla för mig!! Så fort jag känner mig omotiverad eller tappar suget så läser jag ett av dina inlägg och känner direkt lite sug!! Du har inte lite tips på hur jag kan utveckla min dressyr? Lite ideer och tips? Känns som om jag inte kommer någon vart alls....

Svar: Tack så mycket, blir jätteglad! Det viktigaste tror jag är att du har en bra tränare och att du tränar mycket för denne. Lycka till!
Frida Hallgren

Har hört att man kan spraya med hårspray för att få till glänset på lädret! Men givetvis får man ju göra rent dem sen :)

Jag som inte gillar lack tycker bättre om svart skoputs! Använder jämt det på mina nosgrimmor när jag vill att de ska glänsa och det ser mycket mer "äkta" ut än lack som lätt blir lite plastigt :)




Kom ihåg mig?