J/YR SM 2012

Detta pågår som sagt för fullt under helgen! Jag har suttit och följt onlineresultat hela gårdagen och det ska bli jättespännande att se vad som händer idag. 
 
Fredagens klasser innebar detta:
 
Juniorer
1. Marina Mattsson - Cassio 71,90%
2. Marina Mattsson - Beckham 71,90%
3. Mathilde Hannell - Wolkenfroh 68,73%
 
YR
1. Elin Aspnäs - Donna Romma 72,76%
2. Tove Melin - Dawson 5 69,03%
3. Ellinor Magnusson - Pixar 68,77%
 
Nu är det visserligen en hel dag kvar idag med kval 2, men jag slår ändå på en gissning där jag tror att Marina väljer Beckham att rida final på (man får bara tävla en häst i final) och vinner SM för juniorer. I Young Rider-klassen tror jag att Elin tar hem guldet. Fantastiska ryttare och fantastiska hästar båda två.
 
 

Vilka klasser går sm för y/j? :)

Svar: Juniorerna rider olika program på MSVB-nivå och YR rider olika program på MSVA-nivå.
Frida Hallgren

Vart hittar du resultatlistor?

Svar: på equipe såklart! :D
Frida Hallgren

Ellinor magnusson bor i samma samhälle som jag ^^




Kom ihåg mig?