Kul!

Många tyckte att det var en bra idé att skriva om mina tävlingsrutiner. Jag har dock funderat och kommit fram till att jag ska dela upp det i olika inlägg för att göra det mer lättläst. Tänkte därför dela in inläggen i dessa kategorier:
 
 Hur lägger jag upp träningen innan tävling? I detta inlägg kommer jag även skriva om jag ändrar något i foder och andra saker som rör förberedelser veckan innan tävling.
 
Dagen innan tävling. Här skriver jag om packning, putsning av alla grejer samt hur jag förbereder hästen inför tävling med allt från schamponering till knoppning. 
 
På tävlingsdagen. Vad som händer "på plats". Alla rutiner kring mental avslappning, hur dags hästen lastas ur, hur jag rider fram samt allt annat som sker på tävlingsplatsen. 
 
Det första inlägget dyker upp idag! Hoppas ni ser fram emot lite längre läsning och snart har ni full koll på hur mina tävlingsrutiner ser ut. 
 
 

Låter jättebra!

Snygg häst föresten! :)

Toppen! Hade även vart roligt att höra vad dom gör/tas om hand dagen efter tävling:)

fina klas ! :)




Kom ihåg mig?