Myskväll med tjejerna

Eftersom skolorna snart drar igång och många vänner då har slut på sitt sommarlov försöker vi uttnyttja sista sommardagarna.. Så igår träffades vi 10 stycken tjejer, cyklade genom stan för att handla mat till tacos och sedan vidare genom stan hem till Eliza där vi gjorde i ordning maten och hade jättetrevligt. Mycket skratt och härlig stämning!
 
På kvällen tog vi oss ner till stan och ut till Kålgårn som är ett parkområde nere vid vattnet i Falun. Vi tände en eld och satte oss alihopa i en ring runt brasan. Lite cider och vin senare gick historierna lösa haha.. Lekar som sanning och konsekvens och "jag har aldrig" satte stämningen på topp. Jag har ont i magmusklerna efter allt skratt haha! En toppenkväll helt enkelt. Inte förrän efter tre på natten var jag på plats hemma i sängen, en vanlig måndag haha.. Men helt klart värt det, tack för mysig kväll tjejer!
 

vad är "jag har aldrig" xD??? (kanske inte vill veta men ändå :P)




Kom ihåg mig?