Marina och Elin vann SM

Mina tippade resultat höll sig! Marina Mattsson och Beckham vann SM för juniorer och Elin Apsnäs med Donna Romma vann SM för YR.
 
Har suttit och följt under dagen och hade så gärna velat vara där! Ett stort grattis till Julia Augustsson och hennes World of Dreams som tog hand om bronsmedaljen för juniorer. Jag träffade Julia nere hos Haid's och hon är jättetrevlig. Red även hennes fina häst ett ridpass för Charlotte och det var mäktigt! Hoppas att SM ska gå lite närmare nästa år så man kan åka och titta.
 
Marina
 
 
Elin

kanske inga svårtippade vinnare precis!! Outstanding!

Donna Romma är verklige otroligt vacker! Jag är inte så mycket för ston egentligen, men hon har sådan utstrålning och så vacker uppsyn :) Helt i min smak ^^

Gud vilken fantastisk utstrålning Marina har! Ett leende som skiner och stoltheten lyser över hela bilden, älskar sådana ryttare!
Ser ut att vara ett värdigt ekipage och trevlig häst.




Kom ihåg mig?