Motiverad

Vet inte om jag har kunnat uttrycka det så bra i bloggen men ska försöka göra ett halvhjärtat försök nu. Jag kan knappt beskriva hur motiverad jag är för ridningen just nu. Det känns bara så jäkla bra allting. Dannys sadel har kommit vilket gjort allting tusen gånger lättare, mina nya stövlar är på väg och jag får mycket träningstider för min tränare. 
 
Vi bara kör. Satsar och kör. Jag vill aldrig se tillbaka och tänka att jag gjorde det halvhjärtat, jag vill kunna veta att jag satsade fullt ut. Det är även roligt att ha lite människor runt mig som känner lite likadant. Jag behöver ständig inspiration för att kunna rida bra och en del av det är att se bra ridning och fina hästar. Som tur är har vi några hemma i stallet att titta på och sedan är jag som ni säkert förstått ett stort fan av att se dressyrvideos på youtube. 
 
Glad! 

vore kul om du kunde skriva lite kort om dressyrhästarna som står i "ditt" stall :)




Kom ihåg mig?