Mysig dag

Har haft en urmysig dag på jobbet! Har verkligen hamnat på ett guldställe där jag stormtrivs, det är så roligt att åka dit. Idag passade vi på att gå ut på en timmes promenad i solen och njöt, stället ligger långt utanför stan i helt fantastisk natur.
 
Hästarna har förhoppningsvs haft en lugn dag i hagen! Jag har jobbat långpass i två dagar (8-21) så då blir det automatiskt att dom vilar. Imorgon går jag på ett kortpass och slutar på eftermiddag, så då blir det ridning igen! Är så himla sugen på att hoppa upp i sadeln och träna. Blir heltokig av att följa OS och SM online hela dagarna på jobbet och vill bara kasta mig iväg till stallet och rida :)
 
Från dagens promenad!
 

Vad är det du jobbar med, har inte fattat det :P

Svar: Arbetar som omsorgsassisstent på ett LSS-boende.
Frida Hallgren

underbar dag ja!! bästa jobbet och så har vi ju ganska bra kollegor också ;)




Kom ihåg mig?