Vad har ni för väder hos er?

Har precis kommit hem från en sväng i stallet och nu ska jag kliva in i en varm dusch, sedan har vi lite namnsdagsfirande då min mamma har namnsdag. Det blir skaldjur och lite efterätt, lyx mitt i vardagen! Men vad ska man göra när sommarvädret sviker.. Bäst att lyxa till vardagen istället. Tycker att det är så himla tråkigt att vi nu är inne i augusti och ännu har inte sommarvärmen kommit.. Bara regn, regn och åter regn (och regnar det inte är det kallt och blåsigt istället). Minns förra sommaren när man kunde sola och bada hela dagarna.. Jag har inte varit i sjön en endaste gång. Vet inte om det är lokalt just här i Dalarna eller om det har varit dåligt överlag i hela Sverige?
 
Vad har ni haft för väder hos er i sommar och vilken del av Sverige bor ni?
 

Ungefär samma här uppe i norr. Ytterst få dagar som haft den underbara värmen och solen, men har aldrig varit någon riktig sommar. Och just nu spöregnar det och åskar...

Bor i småland, här är det soligt och fint idag, runt 20+ :)

Jag bor i Uppsala tror det ligger lite längre ner än där du bor :S iaf här har vi för det mesta strålande sol och 22-28grader :) just idag har vi 22-23 :)

I Borlänge skiner solen! :)

Bor ca en timma norr om Götet och här regnar det, som det gjort hela sommarn... Tyckte jag hörde lite muller nyss också. -.-

skellefteå i västerbotten. det har varit sugväder. idag hade vi 11 grader varmt, regn, åska, och HAGEL....




Kom ihåg mig?