Sista delen bilder

Tre delar bilder blev det, mamma är duktig på att ta många bilder! Här kommer dom sista bilderna. Duktiga Danny!
 

Hej,

Tänkte fråga dig lite om din sadel... då jag är på g att byta. Vad anser du att det finns för- respektive nackdelar med Amerigo och Childeric?

Har läst lite om att Childeric skulle kunna vara dålig för ryggen på vissa hästar speciellt om de inte går så samlat. Min är 5 år. Har du hört något om det?

Vad ska man tänka på om man måttar en childeric tycker du?

Vänliga hälsningar
Emma

Svar: Det har jag aldrig hört, hur en childeric skulle kunna vara dålig för ryggen är obegripligt för mig. Det är en av de mjukaste sadlarna (för hästen) på marknaden och har suverän passform eftersom den måttas. Fördelar Childeric: ALLT! Nackdelar: Priset. Även Amerigo är en bra sadel, jag älskar dom. Fördelar: Lättsåld, bra andrahandsvärde, kvalite, osv. Nackdelar: Priset. Ring och prata med Ellen eller Carro om dina childeric-frågor!
Frida Hallgren

Fantastiskt fin!!!

/Maria




Kom ihåg mig?