Jag och Esco tackar för oss

Nu är vi inte längre ett par, sorgligt nog... Jag har upplevt otroligt mycket glädje tillsammans med honom och han har slussat ut mig på hästtävlingarna i en rasande fart. Vi började från LB:1 med 72% och avslutade med placeringar i MSVC. 10 fantastiskt roliga månader! Jag kan nog inte beskriva hur tacksam jag är för att Petra har låtit mig ha honom "som min egen" denna tid och det har varit en ära att rida och tävla denna häst.
 
Esco flyttade idag till en familj i Knivsta som ska ha honom på foder i ett år. Han kommer att ridas av en yngre tjej som har superbra uppbackning och träningsmöjligheter. Jag önskar dom all lycka med världens finaste kille. 
 

Esco är min hästs nya boxgranne! Lite kul tyckte jag trots att jag förstår att det är trist för dig att inte ha honom kvar hos dig.

Svar: Vad roligt! Klappa honom från mig :)
Frida Hallgren

IDA

Gu vad sorgligt, han är ju så fin och ni var ett skitfint ekipage! :)

I Knivsta!? Vilket stall då?
Vet att det skulle komma 3 nya hästar till stallet där min häst står. Kan det vara dit han skulle?
Underberga ridanläggning?

Svar: hagelstena :) Han har flyttat till fam. Skatt
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?