Tränsväska

Var som sagt på Hööks med Therese igår och vi köpte varsin tränsväska från CRW för 98 kr, fynd! Therese har ett obeskrivligt fint kandar från Xtreme Horse Makeover som jag måste fotografera någon dag... Hennes ville också bo i en fin tränsväska, liksom mitt nya kandar från Premiera :)
 
Någon undrade hur vi har råd att shoppa så mycket.. Well, jag talar för mig själv (och kanske Therese haha??) och säger att jag köper aldrig någonting annat än hästgrejer. Smink, kläder, fika på stan, bio och sånt där är inget jag pysslar med... Man kan ju köpa hästgrejer istället! Haha...
 
Ida

Jag är likadan! Hellre ett par nya ridhandskar för 400 pix än senaste modetröjorna i stans modeaffärer. Klassisk stil är min grej och de kläderna håller forever!

Tränsväska har jag däremot ingen aning om vad den är till för. Förklara gärna!

Svar: För att tränset inte ska bli dammigt eller smutsigt i sadelkammaren :)
Frida Hallgren

Hei Frida! Det nye kandaret var utrolig lekkert. Kan du fortelle hvilken side du har bestilt det fra? Tusen takk for din tilbakemelding:)

Svar: Det är beställt från www.hypostore.com ! :)
Frida Hallgren

Har samma tränsväska... Aaa Eller iaf likadan ;))




Kom ihåg mig?