Ärevarv med renar

Hahahah ja ni, ärevarvet var något alldeles extra! Måste nästan påstå att det var vissa pristagare som stal showen från den riktiga vinnaren Tinne haha... Mycket uppskattat av publiken.
 
När dom kom in till häst hördes det ett skratt genom hela publiken i Globen. Nästan alla pristagare (ett par undantag) kom nämligen in på renar... Dessa vackra fina dressyrhästar kom in med luvor i form av tomteluva + horn haha! Det såg så otroligt roligt ut! Undra vem som kom på idén att ha matchande tomte/ren-luvor hahahaha...
 
KH

Känner jag Minna rätt så är hon nog inte helt oskyldig till detta! ;-)

Haha meeen Frida.. Det är ju inte ryttarna som gått ihop med att dom skulle gå o köpa renluvor. Alla placerade ekipage blev väl erbjudna att sätta på en renluva för att "bjussa lite på sig" för publikens skull. Annars hör det ju tyvärr till vanligheterna att de flesta går när det vankas prisutdelning. Men som sagt vissa gjorde det andra inte, lite beroende på häst kan jag tänka mig:)

Haha som KH ovan skulle jag också kunna tippa på Minna. Ni skulle se vår film från Svedens jubileum 2004 när hon kom upp med Don Charly o va med i en tvådagars show! Minna hade en fin klänning när hon red men sen dansade hon runt i kattdräkt ;)
Hade det delats ut pris i "mest inlevelse" Hade minna fått 100% av rösterna !

Ha ha jag tror också på minna! O var det arrangören som delade ut var det i alla fall KUL att ryttarna ställde upp xD

Det var hästskötarna som hade kommit på det, Minna skrattade bara, Patrik var lite mer tveksam men hästskötaren övertalade honom med att flera andra också hade det.
Antonia var lättad att Anton slapp ;)

Svar: Haha tack för förklaringen!
Frida Hallgren

Vilka söta små renar. Jättekul att det skämtas till lite!




Kom ihåg mig?