Det hände igen

Hahah blir så trött. Minns ni sadelgjorden? Hur jag var stressad och mitt i allt glömmer min sadelgjord mitt i stallgången. Therese upptäckte detta, tog kort och undrade hur jag tänkte nu? Idag hände det igen. Hade packat höpåsarna, hängt upp dom vanliga på sina krokar och skullle bara ställa haghöpåsen utanför boxen (där måste den stå om den ska följa med ut i hagen). Istället börjar jag fixa med kraftfodret och så hände det igen. En random pryl som hamnar mitt i stallgången, glömd av mig.
 
Hur tankspridd får man vara haha! Tur jag har kompisar som håller reda på mig hahah... 
 
 
 
 

Haha tankspridd eller ej, vem är linus? ;)

Svar: haha ingen!!! bara therese som driver lite !
Frida Hallgren

Moa

Ja Frida, nu vill vi allt veta vem Linus är?? ;)

Svar: haha ingen!!!
Frida Hallgren

hahahaha ojdå ;)

Hahaha, sådant brukar hända när man "bara" ska fixa något annat först ;)

vaddå "ingen" ;) hahaha joooo men visst! jävla haffare frida

Haha du är ju för go! x)

Haha roligt att se att jag inte är ensam, hos tant går dock benämningen som Alzheimers light eller demens. ;-) Senaste veckorna har jag glömt att ens packa påsarna, en annan dag hängde sadeln framme nästa stod ryktlådan kvar. Personalen undrade om jag går på nått haha =P
Tur att du har denna Therese som tycks vara där på tider efter dig och kan reda ut dina missar ^_^




Kom ihåg mig?