Galen dag

Åh herre, ursäkta inlägget innan men jag kände bara att det blev för mycket. Gick av jobbet på boendet vid 09.00 imorse, då hade jag jobbat ett (helgalet) dygnspass. Därefter åkte jag direkt till stallet där jag mötte upp pappa, så åkte vi och köpte hö vid 10-tiden. Det är en bit bort, så det gick åt en del tid åt detta. Vid 12.00 var vi klara och jag mockade snabbt som tusan, packade hö och sedan hämtade jag in Danny. Gjorde i ordning honom på två röda och sedan red jag till cirka 13.00. Därefter sprang jag in med sadeln, sprang in med hästen i boxen, sprang av mig stövlarna och var hemma igen till 13.40. Då var det lunch, duscha, på med rena kläder, sminka, torka håret....
 
15.00 på plats i backen. Lugn kväll, jobbade till 22. Nu = död.
 
I all hast hände även detta... Hade precis hunnit hem från stallet, kastat mig in i duschen - så plingar det in en bild i iphonen. Min dyra, fina sadelgjord är kvar på stallgolvet. NEJ! :(
 
 
 

Det är alltid en liten detalj man glömmer! ^^ Inte lätt när man är stressad :)

Haha lätt hänt om man är stressad att man glömmer saker tyvärr! ;)

Hihi rolig stallkompisar som smsar

Haha! Är så roligt när folk lägger till en bild i smsen tycker jag! Ni verkar så härliga i erat stall!

Oj glömde namn på kommentaren ovan,! :)




Kom ihåg mig?