God morgon

Det snöar fortfarande och vi har galna mängder snö! Men vackert är det och idag har vi bara 4 minusgrader. Jag har redan varit i stallet och fixat allting så nu tänkte jag plocka ihop alla tävlingsgrejer här hemma. Jag är ledig så ska fixa i ordning allting i lugn och ro - skönt. Blir alltid lika lycklig när jag plockar fram lackstövlarna, dom är så fina!
 
Ikväll blir det fredagskäll med ett stort gäng från stallet. Dels dom vanliga stallkompisarna men också några andra, ska bli jättekul! Tror vi är över 15 personer som ska käka, umgås och annat. Dom flesta ska ut lite senare men jag som ska tävla imorgon får nöja mig med att äta och umgås lite på förfesten. Duger det med för jag är hemskt taggad för i morgon, wiho!
 

Fråga som inte har med inlägget att göra öht ;), men har du bestämt dig hur du ska försäkra Danny? Och hur du än gjorde, varför valde du det alternativet?

Lycka till med tävlingen! Förfesten är oftast det roligaste (som jag minns det)!

Mia

Brukar ändå vara som roligast innan man går ut ;) Lycka till imorgon :)




Kom ihåg mig?