In love

Jag hoppas alla tycker att den nya designen är lika snygg som jag tycker, för jag är helt kär! Stina har gjort ett fantastiskt jobb som vanligt och nu har vi en frostig, vintrig design. Snö, vitt och grått i en härlig kombination. Vill ni också ha en design gjord av Stina kan ni kontakta henne på hennes hemsida: www.stinafoto.n.nu
 
Tycker ni om den? :)
 

Jättefin! :)

N

Finfin :)

Hej! Det enda jag kritiserar är att det inte finns ett sök-formulär på sidan. Fin bild i övrigt. =)

Rättning: Sök-fält, inte sök-formulär :P

jättefin!! fast gillar inte typsnittet "frida hallgren" ha i headern

Jättefin och välgjord design. Huh, sånt kan inte jag :)

Verkligen superfin. Stina är så duktig, hon har gjort flera designer till mig tidigare :)

Skitsnygg!!

Jättefin!!

Verkligen jättefin design, och jättefin headerbild, men jag tycker det vore roligt med en ridbild i headern : )




Kom ihåg mig?