Julaftonskväll

Har öppnat många fina klappar, inte så mycket hästrelaterade prylar men fick presentkort på 5 träningar för Marika - perfekt! Mycket jobb för Danny efter hans vilovecka nu.
 
Nu ska jag faktiskt åka till jobbet på boendet och jobba julaftonsnatten. Det känns helt OK, bortsett från att jag känner mig lite febrig. En ipren så ska det nog gå bra i alla fall! Hoppas få sova mycket. Hoppas ni har haft en trevlig julafton så skriver jag mer i morgon!

Vill bara säga att du är ett föredöme för många, både ungdomar och vuxna vad gäller arbetsmoral.


Svar: Haha, det är lätt att åka och jobba när man ska åka till gran canaria imorgon :)
Frida Hallgren

Jag menade inte bara igår och för att du kände dig lite krasslig utan över huvud taget. Inte alla som hade orkat/ velat ha 2 jobb (vissa verkar inte ens vilja ha ett om jag lyssnar till deras inställning....).

Svar: Jaha, ja då förstår jag :) Jag älskar ju mina jobb, båda två. Helt olika ställen men tycker alltid att det är roligt att vara där. Har tidigare haft jobb som jag hellre begravt mig levande än åkt till på julafton - så det gäller nog att man hittar rätt.
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?