Julklappsshopping

Ja idag får bli stora shoppingdagen för mig! Jag jobbar fram till julafton nu och det är inga korta pass vi pratar om. Idag börjar jag dock inte förrän 15.00 vilket är perfekt :) Klappar ska inhandlas, sedan ska jag faktiskt kika på lite sommarprylar så som shorts och bikini... Nu är det nämligen bara en vecka kvar innan jag åker till Gran Canaria. Dör om det blir dåligt väder, för jag vill bara dit och njuta av sol, värme och bad. Vi ska bo på världens flottaste hotell och bara slippa vintern! Åh...
 
Men nu ska jag koncentrera mig på att göra en spotifylista med lite chillmusik till skidbacken. Måste passa många, så det kräver lite taktik! Tonårskillarna, barnen, dom vuxna, tja alla... Ska klura lite på låtar. Skriver mer senare!
 

Åh vad härligt att komma ifrån all vinter! Hur gör du med Danny då du reser bort? :)

Vad avundsjuk jag blir på att du ska fara till Gran Canaria och få slippa snöiga, kalla Sverige för ett tag!

Ska också åka till Gran Canaria men det blir i slutet på Januari för min del ;)




Kom ihåg mig?