Julshow i bilder

Glömde lägga upp bilderna från Falu Ridklubbs julshow i söndags! En show som innehöll det mesta, där temat var "Alice i underlandet". Det var svårfotograferat då det var få lampor tända, så allt fartfyllt så som riddarspel och höjdhoppning gick jag bet på. Men det som var stillsamt kunde hamna på bild!
 
Brukar ni ha julshower på era ridklubbar? Här är det julshow med nytt tema varje år. Nästa år hoppas jag att jag och kompisen Sofia ska rida en "black and white"-spegelritt. Danny är väl visserligen inte riktigt svart men åt det mörka hållet och Sofias dressyrhäst är en mörk skimmel. Tror det skulle kunna bli ganska pampigt?! Vi får lära dom lite krumelurer till dess bara, så det blir roligt att titta på.
 

Nya stället jag står på tycks inte ha det. De andra större anläggningarna har jag varit med med min sagohäst och haft lite rasspecial med piffedipuff konster i hög dressyr osv =)
jag tycker det är superroligt när stallen anordnar sånt.

Men alltså sista bilden haha! Så gulliga!

E

Fy det ser kallt ut med bara strumpbyxor! Kul med temashow! Annars tycker jag att det bara är samma sak år efter år...


Har du sett det här?
http://www.clydescorner.se/blogg-13634089

Jaa vi har julshow varje år på trk :) fast det brukar inte vara tema men däremot uppvisningar av lite olika slag :)




Kom ihåg mig?