Kür i bilder del 1

Jag gjorde ett högst amatörmässigt försök att fotografera dessa vackra ekipage i küren. Blev nästan lite imponerad över mig själv när jag såg bilderna på datorn! Vi satt på A-läktaren men det är ändå en bit till dressyrbanan, så helt optimala förutsättningar blir det inte. Sedan vill jag helst se det med egna ögon så jag håller kameran så still jag kan och pepprar - oftast utan att titta i den haha!
 
Vad tycker ni om resultatet? Om inte annat kan ni njuta över dom fina hästarna! Fler bilder kommer :) 
 
Kristina Sprehe - Desperados
 
 
Tinne Vilhelmson Silfven - Don Auriello 
 
 
Thamar Zweistra - Hexagons Truman
 
IDA

Jäklar vilket steg Tinnes häst har!!

Sista bilden på Anton var riktigt flott, SÅ fin häst!

så pen den siste var! skulle likt å sett video av den!

Bilderna blev helt klart godkända! Ekipagen ser verkligen fantastiska ut.

Herregud, vi har köpt en häst som är 3/4 syster med Hexagons Truman... Winette e. Rubiquil ue. El Corona!
Hon var 6 år och bara grundriden och på tre år har hon gått från outbildad till i MsvB. En fanatastisk häst som dock är mycket speciell.




Kom ihåg mig?