Kväll på Thai

Nu har vi sett matinén och det var så otroligt bra och roligt! Att få se showen och sen lite dressyr imorgon ger det bästa av två världar. På shettisgaloppen blev det fullt drama då tre (!) ryttare ramlade av och en funktionär blev översprungen. Hoppas alla är OK!

Vi ska äta lite mat på en mysig thairestaurang nu och sedan tillbaka till hotellet. Har tagit lite bilder från kvällen i Globen så lägger upp senare! Har även massor av bilder från mässan men det dyker upp i separata inlägg.

hej frida! detta har inte med inlägget att göra.. men när du skaffade blogg använde du dig av någon portal då? blogg.se eller liknade? jag bara undrar eftersom, jag funderar på att skaffa blogg själv :)

Svar: Hej! Jag använder mig av blogg.se och det fungerar ganska smärtfritt!
Frida Hallgren

Funktionären fick åka ambulans med ett brutet underben och ev nåt brutet i handen :(

J

Fin du är! :)




Kom ihåg mig?