Ny träningsfilm på Danny!

Wiho, det var ett bra tag sedan jag slängde upp en träningsfilm på oss. Har granskat filmen och konstaterat att hästen är ju faktiskt på tygeln! Duktigt av oss!
 
Vi visar lite samlingsarbete i galopp (piruettförbererande), ett rent byte (woho), pyttelite samlad trav som inte blev riktigt så samlad som vi önskade - men ni kommer se att han har betydligt mer kadens än sitt vanliga "springa på". Och så såklart drar vi till med en riktig travlänging på hela diagonalen - när vi äntligen fattat hur man gör!
 
Hur tycker ni att det ser ut?!
 

Fan vad fina ni är! Blir helt sjukt träningssugen när jag ser filmen, trots att jag tränade igår ;)

Härlig ökad trav i slutet!

Letar du fortfarande fleecetäcke? Jag fick syn på två snygga när jag bläddrade runt på en webbshop, kanske något av dem faller dig i smaken.

http://www.butikquse.se/hasten/tacken/equest-society-of-riding-dralontacke-brunvaniljgul.html

http://www.butikquse.se/hasten/tacken/equest-society-of-riding-dralontacke-svartgra.html

Åh ni har verkligen utvecklats massor!! Tycker bara om danny mer å mer!

Vilken utveckling! Superfina är ni, och man blir riktigt inspirerad och träningssugen då man ser er! Bra jobbat!

Så fin han har blivit! Ni har utvecklats mycket! Kul att se! :)

L

Kan inte se från min iPad tyvärr. XD

Fiiiin

Kan inte se filmer från videofy på mobil :/

Fantastiskt! Blir så inspirerad att se dig rida :) så fina och osynliga hjälper & underbara danny på det, topp!!

Kul att han gör sådana framsteg! Börjar ju bli en riktig häst utav honom ^_^
Dock måste jag få säga att jag fascineras över hur bra han tycks passa till alla dessa olika genrer av låtval du lägger in. Keep it up!

Så fin han är! Du har gjort ett kanon jobb med han och han ser så härligt mjuk och positiv ut :D

jag är en hoppryttare ut i fingerspetsarna, men danny är så jäkla cool så att det ser ju faktiskt ruskigt roligt ut :)

varför har du en fårskinnspadd under sadeln? tänkte eftersom du har måttbeställt din childeric så kan sadeln väl inte passa med den?:) berätta gärna hur du tänker i ett inlägg:D




Kom ihåg mig?