Radiointervju med Lina Andersson

Bara måste lägga upp ett radioklipp från min vän Lina som hon länkade på facebook idag. Lina kommer likväl som jag ifrån Falun och vi gick på samma idrottsprogram, men hon gick årskursen över mig. En underbart sprallig tjej med världens största hjärta. Just nu arbetar hon som beridare hos Adelinde Cornelissen och har med sig två hästar dit. I videoklippet nedan berättar hon om sin satsning mot OS i Rio 2016. Hon berättar även om sina hästar, sin vardag hos Adelinde och mycket mer.
 
Ett härligt inspirerande klipp som jag tycker att alla ska lyssna på! Det finns ingen mer än Lina som förtjänar mer att rida rätt upp i världstoppen. 
 
Syns inte länken nedan, tryck HÄR.
 
Lyssna: "Det bästa är om man kan ha flera hästar på väg upp"
 

har bara sett henne tävla men hon rider otroligt fint :)

Världens Bästa Lina <3 !

Moa

Har också bara sett Lina på tävling men hållermed om att hon rider rysligt bra :O härlig intervju! Hon verkar så glad och gullig :)

Åh, fina Lina! Alltid glad :) Och gissa om jag blir ännu mer sugen på Holland nu??

Låter som drömlivet, långa dagar visst men tänk att få tränarhjälp av ett proffs 5dagar i veckan! Har hon en blogg? Hoppas allt skall gå bra för henne!

gud vilken härlig människa! man blev ju alldeles glad av att lyssna på henne bara!

Vilken underbar människa! Håller med om att man blir glad bara av att höra rösten :D




Kom ihåg mig?