Skratt

Haha, alltså jag har några luriga stallkompisar som under dagen har sprungit runt och fotograferat en massa bilder i stallet. Dom påstår att dom ska visa "den riktiga Frida" och skicka in till ponnysanning hahaha... Jag har ont i magen för att jag har skrattat så mycket och dom bara jävlas! Allt är arrangerat hahaha, dom tog bland annat kort på Danny när han stod på stallgången. Där försökte dom få honom att se arg ut för att kunna säga att han är en elak och farlig häst - mitt stackars hjärta! Han som alltid är en ängel med öronen rätt fram hahaha åh...
 
Jaja, dom får hållas. Vi har kul i stallet i alla fall! Danny är i alla fall ryktad och jag har pysslat litegrann i stallet nu på eftermiddagen. Laddar upp för onsdag då jag börjar jobba på Falu Snowpark igen, nu är det säsong! Är lite nervös men samtidigt ska det bli jätteroligt. Man träffar så många människor i min ålder, snygga snowboardkillar och det är bra arbetstider. Samtidigt ska jag gå kvar som assistent på boendet också, vill inte släppa det heller :)
 
Mycket jobb blir det i alla fall! Då har har jag råd med mycket träning för Danny. Det är bra, för nu ska vi satsa ordentligt i vinter. Jag hoppas kunna debutera MSVB till sommaren nästa år! Bytena ska börja slipas på redan nästa träning. Han vet ju uppenbarligen hur man gör (syftar på senaste tävlingen) men helst ska det vara rent och på hjälpen också haha...
 
Mycket har hänt sedan första tävlingen! Men busig, det var han även då...
 

Svar: Då ska jag nog prata lite med veterinären om det vid nästa besök (:




Kom ihåg mig?