Stockholm Horse show - matiné del 1

Inga kvalitétsbilder, men wow vad jag älskar showerna! Ni som var där - vilket tyckte ni var bäst? Jag blev mäkta imponerad precis i början när det kom en hel flock lösa, vackra hästar, springades i arenan. 
 

Haha lejonet var ju det sötaste jag har sett! :3

Lejonet <3 När det gjorde passage!

Åh "lejonet" är ju Fonzie tillsammans med Inger från min hemmaklubb :D

Ida

Åh lejonet!!! Sååå söt

Åh lilla lejonet vilken sötnos :')

Fjordingen heter Timus & är 29 år. Min systers kompis har ägt honom & jag red på han när jag var liten :)

Vad söt "lejonet" var! Önskar att jag kunde se det hela live också.

Åååååh, jag älskar minilejonet!! <3 <3

Det lilla lejonet var ju utan tvekan gulligast! Men mest imponerande var ändå fransoserna som höll på med akrobatik!




Kom ihåg mig?