Tillbaka på Falu Snowpark

Wiho. Första jobbdagen för säsongen 2012/2013! Danny red jag i morse och nu ska jag spendera dagen på skidbacken för att göra i ordning allting för helgen. Då öppnas nämligen backen rekordtidigt! Inte konstigt med all snö och kyla vi har haft...
 
Danny red jag i morse och han kändes fin. Red ett kortare pass i ridhuset och kände på mycket galopparbete. Lite lugnare idag och mer avspänd genom hela kroppen. Kommer att trimma ordentligt nu i ett par veckor innan jag åker utomlands för lite sol och värme. Den veckan kommer han nämligen att få vila helt! Skönt att ta det lugnt ett tag för både Danny och mig.
 
Nu ska jag kila, men har gjort i ordning ett bildinlägg med fler härliga snöbilder!
Mia

Härligt med tidig säsongspremiär, men hur fungerar det för er som jobbar? Är ni anställda från att det kommer snö eller får ni lön även om inte snön kommit?

Svar: Vi är anställda från att det öppnar, så ingen lön förrän det :)
Frida Hallgren

Lycka till på jobbet!

Skönt med sol & värme, ska med sticka till solen i Januari ;)




Kom ihåg mig?