Världens tråkigaste shopping

Vet inte ens varför jag visar dagens shopping haha, men hade inget bättre för mig. En ny hink till kraftfoder, denna gången till "extramat" om han exempelvis tränat mer än vanligt och jag vill ge honom något mer än morgon, em, kväll. 
 
Sedan blev det även silvriga silikonsnoddar. Jag flätar svansen varje dag på Danny (så att den inte ska bli trasslig) och därför går det åt lite snoddar. Tyckte att han skulle vara lite ball i silverfärgade ;) Det fanns i guld också men dom var inte lika snygga....
 

Åh, jag kan inte fläta svansen på min. De håller ju balansen med svansen och när man flätar så stör man balansen, och min tosse är redan så fladdrig med benen (börjar tack och lov bli bättre) så han tappar så mycket skor och trampar sig så mycket på fötterna att det räcker gott och väl utan att störa med en tung flängande svans...

Tycker det är intressant med "shopping" vad det än är, så super roligt att du visar :))

Räknar du ut foderstaten? Tänkte eftersom du ger extra mat i bland. Hade varit kul att veta hans foderstat iaf :)

Svar: Extra mat ger jag vid dagar han tränar extra hårt, det vill säga gör av med mer energi än en dag där han vilar. Jag har uträknad foderstat.
Frida Hallgren

Ida

Sånna hinkar köpte jag häromdagen också :}




Kom ihåg mig?