Wow, statistiken

Går till sängs med ett brett leende ikväll! Statistiken är på väg rätt upp och jag har världens roligaste dag framför mig i morgon med träning för Marika.
 
Red ett pass i ridhuset idag och vi hittade inte riktigt känslan. Sist jag red där inne var i torsdags när jag red för Marika och då hittade vi det så himla bra! Lugn, luftig och energisk. Idag blev han väldigt snabb och flack i traven, inte det där lugna, luftiga. Menmen, han har vilat i helgen och var lite spänd och het - då är det svårare. Nya tag i morgon då vi har träning för Marika igen. Egentligen skulle Jeanna ha kommit men det blev tyvärr inställt... Så synd!
 
I morgon tänkte jag även börja lägga upp alla fina mässbilder, så då blir det hästprylar i mängder. Roligt!

Vad glad jag blir för din skull

Kan inte du tipsa om dressyrbloggar som du läser? :)

Jag såg inte küren utan jag satt på framridningen istället. Väldigt intressant! Svenskarnas ridning såg överlag trevlig ut. Dessvärre gjorde inte alla andra det, och jag är inte en sån som ser rött bara för hästen går lite bakom lod eller så. Mest imponerad blev jag nog av Sprehe.




Kom ihåg mig?