Anmäld till årets första tävlingar

Då har jag anmält till årets första två tävlingar. Hamnade dock som reserv på den första, men räknar kallt med att komma med då jag är 2:a reserv och det är ganska långt kvar. Anmälde för säkerhets skull till en annan tävling två helger efter, men med lite tur blir det kanske båda två? 

Vilka klasser? Och framförallt, vilken häst? Ni får vara nyfikna ett tag till.. ;)


Jag gissar att det inte är din egen häst du ska tävla eftersom du säkert vill lära känna honom bättre innan du ger dig ut på tävlingsbanorna.

Inte svårt att lista ut :-p Inte ngn av dom två du rider :-p

Kul att du är anmäld till Svärdsjö ;) Kanske vi ses om du kommer med, ska själv dit!

IDA

Du kommer antagligen komma framför min lins när jag åker runt och fotar på tävlingar i vår/sommar! ;)

Svar till Ida: Det låter mycket bra! /www.fridahallgren.se

Haha.. jag gissar iaf på att det står Norma där ;) hihihihihi




Kom ihåg mig?