Blåsig dag i backen + afterski mys med familjen

Oj oj idag har vi nästan blåst bort i backen.. full blåst och snö. Inte det roligaste vädret, men enligt väderprognosen skulle det bli strålande sol under morgondagen så vi bet ihop och åkte för fullt ändå!

Vi höll oss långt ner i backarna och jag + brorsor + mamma (!) åkte mycket i funpark. När ens över 50-åriga mamma flyger över hopp och åker på både rails och boxar blir man lite imponerad haha! Hon slog dock en rejäl vurpa och sjäv gjorde jag två frivolter när jag skulle raila (åka med skidorna på tvären över en box). Inga brutna armar eller ben idag dock!

Nu har vi precis ätit middag och gosat ner oss i soffan för lite after-ski mys med kortspel, TV-tittande och varm choklad!







Åh jag vill oxå åka skidor!! Måste ta en resa hem till vintern snart!:)




Kom ihåg mig?