Dagens vill ha: Bruna benskydd med ludd

Åhh var som sagt på Aubiose (hästaffär) för någon dag sedan och såg något som nästan fick ögonen att trilla ur. Mörkt bruna benskydd från Protector med ludd. Precis likadana som mina svarta benskydd från Event, men dessa var i mörkbrunt.
Fanns dessutom med matchande bruna boots..

Mina svarta luddskydd vs. bruna luddskydd 





Esco skulle behöva nya benskydd, och dessa är starka kandidater.. Mmmm underbara!

Jag köpte dom svarta när jag var hemma!! Kalasbra!

Jag har dessa och de är faktiskt väldigt bra. Billiga också, 149/paret köpte jag dem för.

Hööks har också bruna skydd med syntetludd för ca 250/par.



Helt ok och går att tvätta i maskin.

Tycker de skydden är jättesnygga! Men de finns bara i M och L vilket jag tror är för litet för min häst. :( Så han har Events istället men dom är dyrare och mer rödbruna.

Fanns det bruna boots med ludd?? :D




Kom ihåg mig?