8 plusgrader och sol

Dagen började med att pappa knackade på 07.15 och undrade om jag inte skulle gå upp?
- HELVETE

07.30 parkerade jag cykeln utanför stallet och sprang in i stallet - tur folk är vana vid att se mig med håret på ända och mjukisbrallor på benen. Longerade Danny och bad om större trav, mindre trav, större trav. Han skötte sig väldigt trevligt! Föll in i galopp några gånger men den stora traven därimellan, super!

Därefter fixades allt pyssel, Danny gick ut i hagen i det fantastiska vädret och hade det superskönt. Åkte hem och åt lunch och sedan fotograferade jag Sofia och hennes underbara häst ute på banan (bilder kommer senare!).

På eftermiddagen har jag myst i stallet på Källviken istället, Esco trimmades i ridhuset och mot slutet red vi igenom program.

Tog en bild på Danny som fick ha öppet fönster för första gången! 8 plusgrader och strålande sol avgjorde saken. Jag smälter nästan när jag ser honom, hur söt får man bli haha..

Han är verkligen söt som socker!

ÜBERSÖÖÖT!!!




Kom ihåg mig?