Hemma en snabbis

Äntligen hemma en snabbis och landar framför datorn med lite mat. har varit i stallet från 07.30 fram till nu, 14.30! Har hunnit med ridning, fotografering med porträttbilder på mig och Danny samt allt övrigt pyssel.

Nu ska jag ge mig iväg för att titta när Esco rids av tränare, ska bli jättekul! Skriver om allt lite senare, samt lägger upp några bilder från dagens fotografering.

Hej Frida! Jag är ganska ny i bloggvärlden och kan ha missat det, om du lagt ut det innan. Vilken är den fantastiskt fina hästen i din header och vad har hänt med den? Tolkade en kommentar längre ner på din sida att han lämnat dig på ett olyckligt sätt. Du behöver givetvis inte svara om du tycker det är påträngande. Lycka till annars med dina fina hästar! :D

Svar till Anne. Tack så mycket, han var fantastisk. Vi avlivade honom efter att han för tredje gången fick en senskada på samma ställe, denna gången värre än någonsin. Det läkte aldrig med tillräckligt starka senfibrer och till slut hade han så ont att det inte var hållbart längre. En ofattbar sorg och vi saknar honom alla så otroligt mycket! /www.fridahallgren.se

Usch vad jobbigt. Hemskt att behöva avliva en vän i förtid :( Tack för svar! :)

Väldigt tragiskt med din fagra svarta. Håller tummarna för dig och din nya stjärna!

Vad är det för underbar nosgrimma du har till tränset? Märke?

Svar till Mathilda Månsson: Tack! Nosgrimman är köpt på hästaffären Aubiose i Borlänge och vet tyvärr inget märke. Den är 5 cm bred! /www.fridahallgren.se




Kom ihåg mig?