Hemma och landar lite mellan stallen

Har precis kommit hem från Danny och ska slänga i mig lite mat innan jag beger mig vidare till nästa stall och Esco.

Red Danny i morse och släppte sedan ut honom i hagen med 10 kg hö och dubbla tjocka täcken. Vi har -15 här idag och det känns som rena istiden! Skriver om ridpasset på Danny senare i eftermiddag och lägger även upp dagens outfit.

Esco ska gå träning idag så skriver även om hur det gick lite senare!

Haha, det låter så roligt när man läser om att ni har rena istiden vid -15. Hos mig har vi just nu -20 och igår när jag red lektion på utebanan var det -25. Då frös dock inte jag som red men instruktören fick springa runt som en pingvin på banan! Det var inte menat som nedlåtande, jag tyckte bara att det var roligt! =) Måste även få inflika i att Danny verkar vara en underbar häst!



Vad är ditt mål med honom? Jag menar, vad vill du få ut tillsammans med honom? Sen undrar jag även om han är sen i utvecklingen eller om han är långsamt utvecklas med mening, kan ha fått det om bakfoten men han verkar inte vara lika stressigt utbildad som de i samma ålder! =)

ida

Ja här i Östersund så vakande jag och kollade tempen, -32 friska grader, och lika kallt än = )




Kom ihåg mig?