Ibland har man tur

Har varit på jobbet från 15-22 och under passen när vi jobbar finns det ett rullande schema på vilka som är "medhjälpare" (serverar kaffe, gör toast etc) så man jobbar med olika personer varje gång. Har stått med en hel drös märkliga människor men idag blev det en fullträff haha!

Min medhjälpare för dagen var veterinär Mats Axelsson från hästkliniken Wilkesbacka Gård. Jag fick med andra ord spendera 3,5 h tillsammans med en hästveterinär. Hade jag tusen frågor? Ja! Inte varje dag man får chansen att kunna sitta ner och bara prata med en veterinär om allt man funderar över. Ibland har man verkligen tur, vilken superdag på jobbet haha.

Vill ni läsa mer om Wilkesbacka veterinärklinik finner ni deras hemsida HÄR 

Oj vad gjorde han på ditt jobb?

Jätteduktig vet, både när han jobbade på ATG och nu. Kliniken är superfin. Var där och röntgade ett fult överben på golden för två år sedan :)

Ja Mats tycker vi om ! En veterinär att lita på :)

Svar till Sanna Han var (som redan är skrivet i inlägget) medhjälpare den dagen. Alla som är medlemmar i IFK Falun Alpin måste göra några arbetspass per säsong. /www.fridahallgren.se

Jo jag såg att han var medhjälpare, men förstod inte varför. Men nu vet jag :)

Spännande! Vad jobbar du med? Blev jättenyfiken här :)

Svar till Åsa Jag jobbar på ett ställe som heter Falu Snowpark, en skidanläggning. /www.fridahallgren.se




Kom ihåg mig?