Inköp av foder

Snälla pappa som jobbar i Borlänge åkte förbi Granngården på hemvägen och köpte med sig en fodersäck till Danny eftersom mitt nästan var slut. I samma veva tog jag även en sväng förbi CityGross och köpte B-vitamin eftersom han är lite risig i pälsen. Hoppas att detta i kombination med bra foder kommer att ge fina resultat. Han är även i lite tunt hull, så han fodras ganska rejält.

Det tar ju dock sin lilla tid innan de rundar till sig, det händer ju inte på en natt menar jag.

Jag använder mig av fodret KRAFFT GROOV 125 och tycker att det har fungerat väldigt bra på mina hästar hittills. Dom blir runda och fina i kroppen och har energi över till ridningen. Brukar dessutom ge Betfor för att få i dom vatten och eventuella fodertillskott.



Köpte även som sagt en dunk B-vitamin för pälsen




Kom ihåg mig?