Lite shopping

Åkte upp en sväng till CityGross (som har hästgrejer) och köpte lite småsaker till Danny.
Det blev:

Pälsglans från Absorbine "Show Sheen"
Jag använder det framförallt på Danny nu för att han väldigt väldigt lätt får skav överallt. Sprayar man pälsglans glider täcken, schabrak etc. lättare mot pälsen och det blir inte lika mycket skav. Tips!

Vanlig Rapsolja:
Ger finare päls och bättre hull, vilket Danny behöver både och av!

Babyservetter:
Haha jag skulle aldrig klara mig utan dessa i stallet! Torkar allt från näsborrar och ögon på hästen till damm på stövlarna eller smutsfläckar på min vitfodrade nosgrimma.

Åh varför har inte citygross här hästsaker.. orättvist !!!

Är det citygross i Falun som har hästsaker?

IDA

Ger rapsolja till min häst också, dock är hon en tant! :)




Kom ihåg mig?