Önskeinlägg

I det här inlägget är det fritt fram att lägga en kommentar om vad just du allra helst skulle vilja att jag skriver ett inlägg om! Allt från om det bästa stallminnet till hur jag förbereder hästen inför tävling eller något helt annat. Jag väljer ut några kommentarer som jag kommer att svara på i ett enskilt inlägg.

Det vore intressant om du skrev ett inlägg om dina åsikter angående dressyrklimatet i Dalarna, finner du det bra eller dåligt? Vilken nivå anser du att Dalarnas dressyr ligger på i jämförelse med övriga delar utav Sverige? Vilken klubb har du valt att tävla för, samt varför du valde just den? Anser du att någon klubb i Dalarna sticker ut särskilt när det kommer till dressyrsammanhang?

Vad är det du letar efter i favorit hästutrustningen? Vad är det som får dig att vilja ha just den saken?

Varför du rider dressyr och inte hoppar :)

Vilka "häst" förebilder du har. Gärna någon lokal!

Fler prylinlägg vore roligt. Jättefin blogg!

Mia

Jag skulle vilja veta hur det ser ut i stallet där du har danny, kanske med en film?




Kom ihåg mig?