Svar på läsarfråga

Fick en fråga av Emma:

Hur trivs du på Falu Ridklubb? För visst har du inte stått där innan? Varför bytte du stall, någon anledning?
Svar:
Hej Emma! Nej jag har inte stått på Falu RK innan, utan har haft häst i 7 år på Källvikens gård. Jag bytte stall av den enkla anledningen till att jag sa upp min boxplats på Källviken i somras när jag flyttade till Skåne och nu är det helt fullt där.

Jag trivs jättebra på Falu RK, har bara stått där sedan i torsdags men känner mig välkommen där och alla är jättetrevliga. 
Jag kör ju lite "mitt eget race" och tar mycket hand om Danny själv, men gillar deras rutiner och korta hagtider etc. passar mig och mitt upplägg väldigt bra.
Hela anläggningen är även uppvärmd vilket gör att det är väldigt behagligt att vistas där nu under vintern. Att bara stå i en fleecetröja på stallgången och se hovslagaren sko i t-shirt tillhör ju inte det vanliga i stall på vintern haha..

Ska sätta mig på cykeln och trampa dit nu.

Oj vad fint hår du har :) <3

åh vi har också uppvärmt stall, så skööönt!




Kom ihåg mig?