Video från ungponnychampionatet

Jag har tidigare skrivit ett långt inlägg med bilder från ungponnyschampionatet i dressyr som ni finner HÄR .
Tänkte att ni säkert även ville se filmen! Det är video med allt från själva tävlingsmomentet till resultatsväntan, muntlig bedömning etc.

En video med allt helt enkelt! Ponnyn är Sir Lancelot och ryttare är jag, Frida Hallgren och vi tog alltså brons på ungponnychampionatet i dressyr 2011.

Jag hade ridit Lancelot i 2,5 vecka innan championatet så vi var ett väldigt färskt ekipage så att säga!


Fint :)

Vad heter den första musiken ? :)

Just det, den fina halv PRE'n från Övrarps e. Bodeguero som Marina tog från LB till FEI på 1 år och tog guldet på 5-årschampionatet.

Helt okej ponny, ska bli spännande och se vad det blir av den! Vem äger den nu? =)

Fint de ser ut :-) visste inte att du hade varit här i Falkenberg och tävlat, jag har nämligen min häst uppstallad på forf ;-)

Har tipsa dig och din blogg på min blogg, som dagens blogg tips. Här hittar du inlägget - http://lindbergmarica.blogg.se/2012/february/blogg-tips-1.html



//Marica - www.lindbergmarica.blogg.se

Till Zandra: Mathilda Månsson (mmdressage.blogg.se) red honom på Championatet 2010 och tog guld.

Fantastiskt fin ritt!

Måste passa på och fråga vad låten heter också :)

Svar till er som undrat om musiken Jag har tyvärr glömt.. var så längesedan jag gjorde denna film. /www.fridahallgren.se




Kom ihåg mig?