Vilken typ av bilder önskas mest?

I helgen är jag ledig för första gången på länge! Ska bli helt underbart. Tänkte be mamma att fotografera lite när vi ändå är lediga båda två, så funderade på vilken typ av bilder vi ska ta.

Vad vill ni helst se?

♥ Ridbilder?

♥ Porträttbilder på bara häst?

♥ Porträttbilder med mig och häst?

♥ Annat?

Här ser ni några exempel på alternativen ovan:


Hei Frida, for en utrolig flott og god blogg du har!

Virkelig inspirerende og interressant:)



Jeg hadde satt stor pris på flere ridebilder, altså bilder av deg hvor du rir enten Esco eller Danny.



Du er flink og gjør en god jobb!



Hilsener fra Norge =)

Jag hade velat se fina porträttbilder på både dig och danny och även danny ensam :D På senaste har det ändå varit ganska många ridbilder, även fast dom varit otroligt fina! Hade även velat se lite ridfilmer, för det är otroligt inspirerande och även roligt att se

Ridbilder :)

Ridbilder är alltid roligt! :) Sen tycker jag det skulle va roligt att se mer bilder på din utrustning som dina schabrak träns osv :)

För mycket ridbilder det senaste? Nej alldeles för lite. MER ridbilder och mindre porträtt bilder skulle jag önska :)

Porträttbilder på dig och häst :D

Du har galet fina hästar, skulle dö för att få ha så fina hästar! :D

IDA

Ridbilder/outfits! ;) Sen varför har du inte större bilder på bloggen, du har ju plats för större :D?

Vore roligt med lite fler blilder på stallet, utrustning och sadelkammaren! Sadelkammaren tycker jag alltid säger en del ;) haha! Och så flera fina bilder på dig o danny! Jättetrevlig blogg!

Ridbilder!:-)

Och en ridfilm skulle inte sitta fel ;-)

Film vore kul!

Jag kommenterade i början när jag precis hittade din blogg att ett inlägg med bilder/film hur du knoppar escos långa man skulle vara jätteintressant!

Och gärna bilder på honom i utsläppt så man får se utgångsstadiet etc =)

Svar till Zandra: Oj ursäkta, det har jag helt glömt! Kan göra en video med både bilder och film. Fixar det framöver! /www.fridahallgren.se




Kom ihåg mig?