War Horse

Är det någon som har sett filmen War Horse regisserad av Steven Spielberg? Filmen har egentligen premiär 24 februari men när vi pratade om filmen här hemma säger brorsan:
- "War Horse? Jaha, den har jag redan laddat ner och sett"

Haha. Så var det med den saken! Nu ska jag och pappa tillbringa kvällen i soffan och se den vi med!

Här är trailern.



Sv: På wordpress finns det ett tillägg som heter statepress, där hittar man massa kul, bland annat denna funktionen! Vet inte hur det funkar med andra bloggar dock.. //Emma

Ja, jag har sett den och tycker att den är sevärd. Såg den med min pojkvän som tyvärr gav upp efter halva. :D Är kanske lite mer en tjejfilm då den har mer känsla i sig. =)

Bästa häst filmen hittills! Helt klart sevärd! :)

Jodå den såg jag för några veckor sedan. Den bästa film jag sett på väldigt länge faktiskt, och då inte bara för att det är en hästfilm utan hela filmen är väldigt sevärd. Spielberg gör ju inget halvdant.. :) Rekommenderas! (Och har recenserats inne hos oss också.)

IDA

Jag har också sett filmen. Den är bra men hade rekommenderat att se den på bio istället :)

Jag såg den för en månad sen, helt fantastisk!

Jag grät som ett litet barn ^_^

Jag vet faktiskt inte om jag vågar se den. Den känns så himla hemsk!




Kom ihåg mig?