Bloggar som jag följer, och motivering varför!

Tänkte att jag skulle göra ett inlägg om vilka bloggar som jag själv följer. Det finns flera bloggar som jag läser lite ibland, men tänkte bara ta upp de fyra som jag följer dagligen.

www.TLOP.se
Har visserligen redan skrivit om denna blogg innan, men gör det igen. Enligt mig den bästa bloggen "på marknaden", är dock lite partiskt eftersom jag känner Matilda Holmström. Fina bilder, otroligt bra uppdatering med intressanta inlägg. Dessutom en av få bloggar med tävlande på lite högre nivå.

www.dressyrmupparna.se
Varför läser jag denna dagligen? Jag har ingen motivering till det. För att det då och då läggs upp bilder på snygg utrustning tror jag.

www.dressyrsnack.se
Ännu en blogg med tävling på lite högre nivå! Bra ridning, bra uppdatering och mycket filmer (som dessutom läggs upp från youtube och inte videofyme eller sånna tramsigheter med reklam) Känns dessutom som en mycket mer "mogen" blogg än många övriga, förmodligen beror det på att tjejerna är lite äldre. De bor dessutom hyffsat nära så hoppas stöta på i alla fall Emma på tävling framöver!

www.sodressage.se
Min vän Stina som har designat min blogg helt och hållet. Följer dock inte hennes blogg därför haha! Utan för att hon fullkomligt delar min smak på utrustning och kläder och skriver väldigt intressanta och kloka inlägg.

Har ni någon annan dressyrblogg att tipsa om?


Hahaha känns bra att du inte bara läser för att jag designat!! Hahahaha. Puss

Matilda H?

Matilda Hedlin

Matilda Holmström

HHHHH.. Båda har H. Vem känner du. haha

Haha ojdå! Det är Matilda Holmström jag känner, ändrade nu.

Har en häst jag tävlar med i dressyr men skriver om annat också :)!

Läser Emelie Nyreröds blogg, väldigt bra och extremt fina hästar




Kom ihåg mig?