Bomb i stallet?

När jag kom tillbaka från ridhuset och gick in i stallet mötte jag Elsa i dörren.

"EH.. Det är lite stökigt!! Ska ta bort alldeles strax!"

Well I say no more.. En bild säger mer än tusen ord.


Hahahaha!! Får dock lov att säga att Elsa är pedantisk och har alltid ordning och reda omkring sig, men idag var hon iväg och tävlade med två stycken hästar och hade precis kommit hem vid detta tillfälle. Det gick förmodligen lite snabbt när grejerna skulle av hennes ponnyer och tja, ni ser ju själva haha!

Och innan ni kastar er över tangenterna och skriver något dumt, golvet var prickfritt efter tio minuter och jag kan verkligen inte låta bli att skratta över detta.. Mitt rum är väldigt likt!

haha, det måste varit hemskt för henne att ha det så om hon i vanliga fall är pedantisk!

Ibland får man lov att kasta in saker, bara man städar iordning efter sig :)

Hahahaha! Bombnedslag var nog rätta ordet ;-)




Kom ihåg mig?