Dagens jag vill ha: GULDBOOTS från Catago

Kom igen! Hur snyggt är det inte.. ååh. Dels för ärevarv vid eventuell vinst, eller matchade med bruna lindor!
Bild till vänster: Guldboots från Catago. Bild till höger: Totilas på ärevarv

Jag är nästan helt säker på att Danny vill ha sånna här.. ;)



guldboots! Love, hoppas på att hitta sådana i helgen

Tyvärr så tappar de färgen väldigt snabbt!

IDA

Jag har såna i silver, och som ovan säger så tappar dem färg väldigt lätt tyvärr! :/

Har i alla tre färger och dom är ruggigt dåliga.

Knäppningen är inte heller bra och som sagt färgen börjar försvinna redan första gången man använder dom. Dom guldiga använder jag bara till prisutdelningar och visst då funkar dom väl. Synd för dom är snygga.

Åh, såna har jag med! De är verkligen GALET snygga, speciellt till min lilla fux!;)

Tyvärr är jag också beredd att hålla med ovanstående ang dess kvalité. Jag använde mina under ett träningpass och efter detta har de fula slitningsskador... Diss på det!

the are cute aha , but realy gold.. to much ?



love

De är snygga en halvtimma, sen flagar de tyvärr, skitdålig kvalité på både guld och silver. Det vore att slänga pengarna i sjön tyvärr. Men du gör ju som du vill :) Ett alternativ är att köpa ett par mer tåliga i svart och spraymåla dem med guldfärg, det gjorde en kompis till mig, och de har hållit betydligt bättre än catagobootsen haha.




Kom ihåg mig?