Dålig kvalité på bootsen från Catago?

Åh vad besviken jag blev.. har fått ett gäng kommentarer på inlägget om guldbootsen från Catago. De flesta lyder såhär:

"De är snygga en halvtimma, sen flagar de tyvärr, skitdålig kvalité på både guld och silver. Det vore att slänga pengarna i sjön tyvärr. Men du gör ju som du vill :) Ett alternativ är att köpa ett par mer tåliga i svart och spraymåla dem med guldfärg, det gjorde en kompis till mig, och de har hållit betydligt bättre än catagobootsen haha."

Vad tråkigt! Då känns det inte alls värt att lägga pengar på dessa boots. Blev dock sugen på att testa spraymåla haha!
Googlade på detta och hittade en tjej som hade gjort så. Hon köpte billiga boots och sprayade med guldfärg.

Resultatet blev ju strålande!



Ni hittar hennes blogg HÄR 

Kul att se att min kommentar togs upp, fast jag tycker kanske att i så fall kunde JAG fått länkas också eftersom du googlade efter du läst min kommentar, haha. Nåja det är ingen fara men så funkar min logik. Den som skriver någonting som man lyfter fram får en länk om den har någon blogg. Självklart är det ju rätt att länka tjejen som gjort som jag skrev, men själva tipset var ju mitt faktiskt.. :)

Njae, catago-bootsen håller finemang - om du inte använder dom varje dag. Då snarare nöts färgen bort skulle jag säga.

Jag har ett par till tävling och använder dom på prisutdelning, och dom ser ut som nya (vilket faktiskt inte beror på att aldrig vart på prisutdelning eller så :p) medan dom jag "råkat" använda hemma tagit en mer... blyfärgad ton.

Däremot såg dom sprayade riktigt fina ut! Själv ska jag prova att gör egna luddboots...

Inte alls! Bootsen håller kanon haft mina i flera mån och inte en repa finns på dem. Men har man en klumpig häst som inte lyfter på fötterna ordentligt så kan jag förstå att de inte håller.

Mina catago boots är de bästa jag har!
de är stabila och håller bra, dock har jag vita så den silvriga ch guldiga färgen vet jag inget om men jag kommer köpa fler!




Kom ihåg mig?