Dansken snart min!

Jo men visst gick det bra! Folksams veterinär berömde röntgenbilderna och hela hästen är alltså så "utan anmärkning - U.A" den kan bli, inklusive röntgen.

Vi hämtar honom på torsdag!!!

Jag är världens lyckligaste tjej som snart är ägare till världens finaste dansk!! ♥


GRATTIS! Lycka till med snyggingen !

Grattis! Ska bli kul att följa er!

Så jävla vacker!!

Vad kul, stort grattis!

Wihooo! Då får vi se honom på torsdag med andra ord? :D

Meen du berättade ju inget om honom? Vad är det för någon häst?

Grattis :D Jag höll tummarna hela vägen :p

Grattis! Vilken snygging! Berätta gärna mer om honom :)

Ida

Snygging!! Och vilken svans!!!

Grattis! Ser fin ut, ska bli roligt att följa er framöver :)

Grattis vad roligt :D

Åh va fin han ser ut Frida! Ska bli riktigt kul å sen honom! Lycka till imorgon då :)

Han ser ruskigt fin ut :) vad har han för stam?

Stort grattis! Det ska bli jättekul att följa er! Han ser riktigt fin ut! Kul! :D

Vad kul! Nu vill jag se film :D

Äntligen!

Gud vad jag ser fram emot detta!

Ser jättefin ut! Har nästan lika mycket lugg och svans som en ponny! ;) Väntar nyfiket på mer uppdatering + bilder :)




Kom ihåg mig?