Första "riktiga" bilderna på Danny

Mamma var med och fotade idag! Först red jag i en knapp halvtimme i ridhuset och Danny låg på med mycket motor, dock lite kommunikationssvårigheter ibland haha! Han testade lite fortfarande, men hade spöet med från början och då lade han ner tramset.

Red i alla gångarter och han är för trevlig att rida! Åh så roligt det är att sitta i sadeln på honom. Vi tar det dock lugnt såhär i början och rider korta pass.

Sedan gick vi ut och tog ett par bilder i snön!





Vad tycker ni om honom? Han må vara gänglig, men han är ung och jag tror att han blir mer "maffig" ju äldre han blir!

Han har riktigt snygg modell! Tror han kommer bli grymt fin när han "biffat" till sig lite :-)

Riktigt fin! Ni kmr bli riktigt fina tillsammans :)

Superfin överlinje och vackert huvud :)

Ska bli kul att se hur han rör sig sen :)

Vilken snygging ;)

JO jag läste ganska långt ner i din blogg om att klas inte gick ute alls speciellt mycket, vilket jag förstrå jag menar han kostade väl en hel del dessutom ^^ Men hur ofta går Danny ute? och i hur stor hage?

danny is beautifull ! <3 is he yours ?

ahw snow ! i love snow... here in the netherlands is no snow falling this winter :(



love

Vacker han är! Och älskar hans busiga och lite uppkäftiga uppsyn ;)

Jättesnygg, lite samma uppsyn som min.

Så himla kul att se hur de blir i kroppen sen när de biffat till sig, min är 4 år nu så är rätt gänglig han med men blir nog bra när han byggt på sig massa muskler

Jätte fin! Hur gammal är han?

Riktigt snygg, blir kul att få se en video såsmåningom!



/Maria




Kom ihåg mig?